بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام کاغذی / فروش انواع بادام پوست کاغذی خام

فروش انواع بادام پوست کاغذی خام

فروش انواع بادام پوست کاغذی خام یا شور در مراکز اینترنتی عرضه آجیل و خشکبار شرایط بهتری را برای مصرف کنندگان این محصول پدید می آورد.
بادام کاغذی که از انواع پر طرفدار بادام درختی محسوب می شود در برخی از ماه های خاص سال میزان فروش بالایی دارد از این رو عرضه اینترنتی آن میتواند موجب دسترس پذیری هر چه بیشتر متقاضیانیش به آن شود.
البته برای خرید عمده بهتر است که پس از جستجو و صحبت های اولیه حد اقل یک بار محصول را از نزدیک رویت نموده و از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد.

مرکز فروش بادام پوست کاغذی خام ایرانی

بادام کاغذی ایرانی با نام بادام سفید یا بادام محب نیز می شناسند که در شهر های مختلفی از جمله اصفهان و سامان درختان آن پرورش می یابند. میوه ی این درخت دارای پوست استخوانی ای نازک تر نسبت به بادام سنگی بوده و این امیر موجب خاص بودنش شده است.
مرکز فروش بادام کاغذی ایرانی امکان عرضه عمده این محصول را با قیمت مناسب فراهم آورده است.

خرید بادام پوست کاغذی خام خارجی

بادام پوست کاغذی خارجی که بادام منقا نیز نامیده می شود از انواع آجیل و خشکبار وارداتی بوده که تا به حال با قیمت مناسبی در بازار های داخلی عرضه می شد اما طی چند ماهه اخیر با بالا رفتن نرخ ارز قیمت فروش بادام منقا با افزایش قابل توجهی روبرو بوده و هنوز هم ثبات چندانی ندارد. از این رو باید هنگام خرید عمده از نرخ روز ان مطلع بود.
معمولا بادام کاغذی و بادام زمینی خارجی خام به ایران وارد می شود اما چون مصرف اجیلی دارد معمولا ان را به صورت بوداده در فروشگاه ها دیده ایم.

منبع: بازار بادام ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بادام کاغذی خام

بادام کاغذی خام فروش و واردات به ایران

بادام کاغذی خام که به ایران واردات می شود خارجی در ماه های پایانی سال …