بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام مامایی / خرید بادام مامایی صادراتی ایران عمده

خرید بادام مامایی صادراتی ایران عمده

خرید بادام مامایی در حجم عمده برای موارد صادراتی باید با توجه به شناخت بازار هدف در کشور مقصد صورت گیرد تا بهترین نتیجه را برای خریداران و نیز کشاورزان که فروشنده دست اول بادام مامایی هستند حاصل شود.

بادام مامایی معمولا با پوست سخت برای صادرات مورد استفاده قرار نمی گیرد و باید شکسته شود این کار توسط دستگاه بادام شکن با دقت بالا صورت می گیرد تا حداقل میزان شکستگی و آسیب به مغز بادام را داشته باشد.

بادام مامایی

مغز بادام مامایی کمتر در داخل کشورمان مصرف می شود و حجم عمده ای از این محصول برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. کشور هندوستان یکی از مهمترین مقاصد صادراتی بادام مامایی از ایران است.

خرید بادام مامایی سامان با قیمت روز

استان چهارمحال از مهمترین استان های تولید کننده ی انواع بادام درختی در کشور می باشد که می توان به موارد زیر به عنوان برخی از تولیدات آن اشاره نمود.

  • بادام سنگی
  • بادام شاهرودی 21
  • بادام شاهرودی 12
  • بادام مامایی
  • بادام سفید

شهرستان سامان که شهری نسبتا کوچک است در این استان واقع شده و به عنوان قطب تولید بادام در کشور شناخته می شود بیش از 50 درصد از بادام مامایی تولید شده در کشور را این شهرستان تولید و اماده ی فروش در بازار های بین المللی می نماید.

پس از بادام مامایی مرغوب ترین بادام درختی تولید شده در سامان بادام کاغذی می باشد که پوست نازک آن موجب چنین نامگذاری ای بر آن شده است.

قیمت روز بادام مامایی

همانطور که گفته شد بادام مامایی محصولی است صادراتی بنابر این امری طبیعی است که قیمت آن تحت تاثیر نوسانات ارز باشد لذا لازم است جهت خرید عمده نسبت به قیمت روز آن اطلاعات دقیق را بدست آورد که از طریق این مجموعه می توان از به قیمت روز انواع بادام مطلع شد.

لازم به ذکر است که بادام مامایی از نظر سایز دارای تنوع می باشد هر چه سایز آن درشت تر قیمت فروش آن نیز بالا تر می باشد و بر عکس

سایز های 80 و 90 تایی درشت ترین سایز ها و 140 و 135 به عنوان مینی محسوب می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com