بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام شیرین / خرید خلال بادام شیرین عمده

خرید خلال بادام شیرین عمده

خرید خلال بادام بهتر است از چه مراکزی انجام شود؟ انواع خلال را در چه مواردی مصرف می کنید؟ خلال بادام به چه صورت تهیه می شود؟ مغز بادام را بهتر است چگونه از مراکز معتبر خرید کنید، با پوست یا بدون پوست آن؟
خلال در واقع همان تراشه های خلال شده ی پرتقال و نارنج یا پسته و بادام است که در موارد مختلفی همچون شیرینی پزی ها، پختن مربا و خورش و غیره کاربرد دارند.
برای خرید خلال بادام درختی باید از طریق مراکز معتبر اقدام نمود زیرا خلال بادام درختی را می توان از انواع مغز بادام تلخ و شیرین برای این منظور استفاده نمود که از لحاظ ظاهری کاملا به یکدیگر شبیه اند.
انواع خلال بادام با درجه کیفیت های متفاوت تولید می گردند تا پاسخگوی تقریبا بیشتر نیازهای مردم باشند. خلال بادام درجه یک از لحاظ ظاهری کاملا مشخص است و این یکی از دلایل انتخاب و خرید فوق العاده مشتریان می باشد.

طرز تهیه و خرید خلال بادام شیرین

خرید خلال بادام شیرین در همه فروشگاه ها می تواند میسر شود اما اگر تمایل داشته باشید خلال بادام را می توانید در منزل تهیه کنید، طرز تهیه خلال بادام در زیر آورده شده است.
برای تهیه خلال بادام روش های مختلفی وجود دارد، اگر شما شاغل باشید می توانید خلال بادام شیرین را در فروشگاه های مختلف سراسر کشور تهیه کنید. اما اگر وقت کافی در اختیار داشته باشید به راحتی می توانید در منزل با استفاده از وسایلی ساده که در همه آشپزخانه ها وجود دارد خلال بادامی با کیفیت و تازه درست کنید.
ابتدا مغز بادام درختی را در ظرفی پر از آب سرد خیس کرده تا پوست آنها نرم شود و بعد روی آن آب جوش می ریزیم. به سبب اختلاف دمای به وجود آمده پوست نرم شده بادام ها ترک می خورد و جدا کردن آنها راحت تر می شود. سپس آنها را درون آبکش ریخته و بعد از گرفته شدن کامل آب، آنها را روی یک پارچه ریخته مالش می دهیم تا کاملا پوست آنها کنده شود در این حالت به ان ها  بادام سفید شده می گویند، سپس با استفاده از چاقو آنها را به صورت خلال درآورده، پهن می کنیم تا خشک شوند.

منبع: بازار بادام ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خلال بادام شیرین

فروش عمده خلال بادام شیرین خام

خلال بادام شیرین به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و همچنین مفید بودن در درمان …