بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام / فروش مغز بادام ایرانی شیرین درجه یک

فروش مغز بادام ایرانی شیرین درجه یک

فروش مغز بادام ایرانی در انواع شیرین و تلخ به صورت  عمده که از محصولات درجه یک تولید شده در مناطق مختلف کشور هستند، جهت مصارف آجیلی و تهیه ی فراورده های گوناگونی چون پرک یا اسلایس بادام، خلال بادام  و پودر بادام در طول سال در بازه های زمانی مختلف متقاوت است این تفاوت هم از نظر قیمت و هم از نظر حجم فروش است.

به طوری که میزان خرید و فروش انواع بادام و مغز بادام درختی شیرین در سه ماهه ی منتهی به پایان سال افزایش چشم گیری پیدا می کند این حالت دقیقا در زمانی که بازار فروش انواع آجیل داغ است اتفاق می افتند.

انواع بادام

انواع مغز بادام درختی درجه یک ایرانی

به دلیل تنوع بسیار زیاد بادام های درختی تولید شده در ایران شاهد عرضه انواع گوناگونی از مغز بادام درختی در بازار نیز هستیم که  همه ی آن ها را نمی توان درجه یک و با کیفیت دانست و در میان آن هستند نمونه هایی که درصد تلخی بالا دارند و یا ظاهر بادام چروکیده می باشد.

از انواع مغز بادام مرغوب ایرانی می توان به بادام شاهرودی، بادام آذر و بادام مامایی، اشاره نمود. که بادام رقم مامایی به دلیل کیفیت ظاهری و طعم فوق العاده ای دارد متقاضیان بسیاری در خارج از کشور دارد و این محصول را در ایران به عنوان یک رقم مغز بادام صادراتی می شناسند.

بادام مامایی

فروش مغز بادام ایرانی بسته بندی شده

فروش مغز بادام ایرانی به صورت بسته بندی شده و کیلویی انجام می گردد که معمولا برای عرضه مستقیم مغز بادام و انواع دیگ آجیل در فروش گاه ها آن ها را ابتدا بوداده و طعم دار می نمایند و سپس در اندازه های چند گرمی بسته بندی  می نمایند. بسته بندی انواع مغز بادام موجب محافظت از آن در زمان توزیع می گردد و علاوه بر این ها مصرف آن را برای مصرف کننده های نهایی بسیار آسان می نمایدایستفاده از بسته بندی مناسب برای بادام درختی می تواند بر میزان فروش این محصول نیز تاثیر گذار باشد.

استفاده از سلفن و پاکت های کرافت رایج ترین نمونه برای بسته بندی انواع آجیل و به ویزه مغز دانه های آجیلی چون مغز بادام است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع مغز بادام

فروش انواع مغز بادام درختی خام و شور

فروش مغز بادام درختی در انواع شور و خام معمولا در تمامی فصول سال در …