بازرگانی بادام ماهان
خانه / خلال بادام / خلال بادام درشت قزوین جهت فروش عمده

خلال بادام درشت قزوین جهت فروش عمده

خلال بادام درشت قزوین یکی از بهترین فرآورده های تولید شده از مغز بادام شیرین درختی است که علاوه بر فروش داخلی جهت صادرات عمده به کشور های عربی چون عمان مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در بازار داخلی مورد استفاده در صنایع غذایی گوناگونی چون شیرینی پزی، کارخانجات تولید بستنی و … جهت تزئین و طعم دادن است. که در مناطق مختلفی از کشور که بادام را کشت می کنند تولید می شود اما شهر قزوین به عنوان قطب تولید انواع خلال پسته، خلال بادام درختی درشت و خلال بادام زمینی در کشور شناخته شده و انواع خلال درجه یک سوزنی را تولید و با بسته بندی های مناسب روانه ی بازار می نماید.

خلال بادام درشت قزوین

فروش خلال بادام درشت بسته بندی

یکی از ملاک های انتخاب و خرید خلال بادام اندازه و درشتی آن است که بر قیمت فروش خلال بادام شیرین نیز تاثیر بسیاری دارد. بی شک خلال بادام درشت قزوین با قمیت بالاتری نسبت به نمونه های ریز به فروش می رسند؛ به جز اندازه خود محصول نوع بسته بندی نیز بر نرخ فروش آن تاثیر گذار است.

به طور معمول برای عرضه و فروش خلال بادام درختی در فروشگاه ها از بسته بندی های کوچک گرمی استفاده می شود و برای بسته بندی عمده از کارتن های 5/5 کیلوگرمی استفاده شده که مجددا در داخل کارتن مادر قررار می گیرند. البته می توان به جای کارتن  از پلاستیک های ضخیم نیز بهره برد اما امکان شکسته شدن خلال بادام د اثر فشار و ضرباتی که در حین جابجایی و حمل به آن ها وارد می شود بیشتر می گردد از این رو استفاده از کارتن راهی عقلانی تر به نظر می رسد.

جالب است بدانید نوع دیگری از خلال بادام درختی ارزان قیمت در بازار خرید و فروش می گردد که  از بادام تلخ به دست می آید اما طعم تلخی ندارد چرا که پیش از هر اقدامی جهت پوست گیری  و برش فرایند تلخی زدایی صورت می گیرد. از این رو به کسانی که قصد خرید حجم عمده ی خلال بادام درختی با قیمت ارزان را دارند پیشنهاد می شود که از این نوع استفاده نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خلال بادام شیرین

فروش عمده خلال بادام شیرین خام

خلال بادام شیرین به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و همچنین مفید بودن در درمان …