بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی / فروش بادام هندی خام در ایران

فروش بادام هندی خام در ایران

فروش بادام هندی خام و یا بوداده در ایران صورت می گیرد که نوع بو داده طرفداران بسیاری دارد و معمولا با افزودن انواع طعم دهنده ها آن را خوشمزه تر می کنند.
انواع مرغوب بادام هندی که از محصولات خارجی وارداتی به کشورمان است از طرق این سایت ارائه می گردد تا در سراسر کشور دسترسی به آن امکان پذیر باشد.

بادام هندی به عنوان یکی از پر طرفدار ترین انواع بادام است که مورد استفاده ی آجیلی قرار می گیرد و تقریبا می توان گفت که از پیر و جوان و کودک همه آن را دو ست دارند.

فروش بادام هندی

انواع بادام هندی طعم دار

آیا انواع طعم های بادام هندی بو داده را می شناسید؟ در اینجا به معرفی انواع رایج آن در بازار ایران خواهیم پرداخت.

  1. بادام هندی زعفرانی
  2. بادام هندی فلفلی
  3. بادام هندی شور
  4. بادام هندی سرخ شده

بادام هندی طعم دار

از آنجایی که بادام هندی طعم دار به عنوان تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از نمونه های درشت آن بهره میبرند، که بادام هندی 240 و بادام هندی 320 بیشترین استفاده را برای این منظور دارند.

سفارش خرید بادام هندی

انواع بادام هندی خام در سایز های مختلف درشت و ریز برای سفارش عمده و جزئی مشتریان فراهم شده است تا برای مصارف آجیلی و نیز مصارفی چون تولید کره ی بادام هندی مورد استفاده قرار گیرد.
استفاده از کره ی بادام هندی که قیمت بالایی هم دارد برای بیماران مبتلا به فشار خون و چربی خون توصیه می شود و پزشکان آن ها از مصرف آن منع نمی کنند.

قیمت فروش بادام هندی خام

قیمت فروش بادام هندی حتما باید به روز استعلام گردد چرا که این محصول کاملا وارداتی بوده و نرخ آن به شدت تحت تاثیر قیمت ارز است.

لازم به ذکر است که قیمت فروش بادام هندی خام با نمونه های بادام هندی شور متفاوت می باشد و نوع بسته بندی نیز بر قیمت آن تاثیر دارد.

منبع: بازار بادام هندی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بادام هندی تازه

بادام هندی بوداده شور فروش با قیمت روز

بادام هندی بوداده با انواع طعم های شور، زعفرانی، فلفلی و … از جمله مغز …