بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام / قیمت مغز بادام زرین امریکایی در بازار ایران

قیمت مغز بادام زرین امریکایی در بازار ایران

قیمت مغز بادام زرین امریکایی در بازار ایران به شدت تحت تاثیر نرخ ارز قرار دارد از این جهت قیمت آن بی ثبات است و برای خرید و فروش عمده ی مغز بادام خارجی قیمت ها باید به روز استعلام شوند.

انواع مختلفی از مغز بادام خارجی در طول سال به کشور وارد شده و در بازار ایران با استقبال نسبتا خوبی هم از سوی خریداران مغز بادام درختی مواجه می شوند که برخی از پر طرفدار ترین آن ها عبارتند از مغز بادام افغان، مغز بادام ازبک، مغز بادام کاراملی و زرین که در این بین نوع زرین به دلیل شکل و شمایل یک دست و یک اندازه و رنگ مناسب پوسته ای که دارد جهت مصارف آجیلی برگزیده می شود. قیمت مغز بادام زرین که از انواع امریکایی این محصول است در شرایط عادی از نمونه مغز بادام ایرانی مناسب تر است اما هر گز نمی توان طعم و مزه ی آن ها را با یکدیگر مقایسه نمود. زیرا مغز بادام ایرانی بسیار خوش طعم و  لذیذ است.

تهیه خلال بادام از مغز بادام امریکایی

یکی از رایج ترین موارد استفاده از مغز بادام امریکایی و بادام پوست کاغذی شور کاربرد در تولید خلال بادام است اما از چه نوع مغز بادامی باید استفاده کرد؟

مغز بادام امریکایی دو نمونه دارد یکی به زرین معروف است و دیگری به کاراملی، مغز بادام کاراملی رنگ تیره تری نسبت به زرین دارد و از همین حیس برای تهیه خلال  و پودر بادام مناسب و بصرفه تر است چرا که پیش از انجام این کار پوست نازک قهوه ای رنگ آن گرفته می شود. معمولا قیمت خلال بادام امریکایی نیز از خلال بادام ایرانی پایین تر می باشد.

نحوه ی تعیین قیمت مغز بادام زرین

برای تعیین قیمت مغز بادام زرین و بادام سنگی تلخ علاوه بر نرخ ارز باید به سایز و اندازه و نیز تازگی و عدم زرگی پوست مغز بادام توجه نمود.

بادام زرین دارای سایز بندی های مختلفی است که در بین آن ها سایز 18-20 و 20-22 بزرگترین آن ها بوده  و طبیعی است که قیمت بالا تری نیز دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع مغز بادام

فروش انواع مغز بادام درختی خام و شور

فروش مغز بادام درختی در انواع شور و خام معمولا در تمامی فصول سال در …