بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام شاهرودی / بادام شاهرودی 12 قیمت خرید روز

بادام شاهرودی 12 قیمت خرید روز

بادام شاهرودی 12 تنها یکی از چندین نمونه بادام شاهرودی است که در کشورمان ایران تولید می گردد. این نوع بادام یعنی شاهرودی به جرات می توان گفت که بیشترین میزان تنوع را در میان سایر انواع بادام درختی دارا می باشد؛ که هر یک آن ها با قیمت های متفاوتی خرید و فروش می گردند و در برخی مواقع حتی ممکن است نرخ آن به روز تغییر کند.

انواع بادام شاهرودی

همانطور که گفتیم بادام شاهرودی تنوع زیادی دارد و حدود 21 رقم است که در ایران کشت می شود. در اینجا سه نمونه از مهمترین آن ها را معرفی می نماییم.

  • بادام شاهرودی 21: این نوع بادام تشابه زیادی با بادام سفید یا بادام کاغذی ایرانی دارد.
  • بادام شاهرودی 12: بادام شاهرودی 12 در ردیف بادام مامایی و ربیع قرار می گیرد و نسبت به سایر انواع بادام شاهرودی با قیمت بالاتری خرید و فروش می گردد.
  • بادام فرانسیس: بادام فرانسیس نوع دیگری از شاهرودی است که از لحاظ شکل ظاهری و سختی پوست ما بین پوست کاغذی و پوست سنگی قرار می گیرد.

صادرت بادام شاهرودی 12 درختی

صادرات بادام درختی معمولا به شکل مغز بادام صورت می گیرد و لازم به ذکر است که تمامی انواع مغز بادام ایرانی امکان صادرات ندارند یعنی یا از کیفیت لازم برای این منظور برخوردار نبوده  تقاضای چندان بالایی برای خرید آن ها درخواست داده نمی شود و یا میزان تولید آن کم است و امکان تامین آن در حجم عمده وجود ندارد.

بادام شاهرودی 12 به دلیل شباهت بسیار زیاد به بادام مامایی در برخخی مواقع برای مشتریانی که تمایل دارند تا قیمت بارشان پایین آید به صورت مخلوط با بادام مامایی مورد استفاده قرار می دهند.

مغز بادام مامایی مهمترین نمونه بادام صادراتی ایران به شمار می رود که بیشترین تقاضا را از هند دارد و پس از آن مغز بادام سنگی سالم و شکسته و یا فراورده های آن می تواند برای فروش در بازار های بین المللی مورد استفاده قرر گیرد.

انواع فراورده های مغز بادام شیرین

از مغز بادام درختی امروزه محصولات متعددی تولید می گردد که در صنایع غذایی و حتی ارویی به کار برده می شوند.

  1. خلال بادام
  2. پرک یا اسلایس بادام
  3. پودر بادام
  4. بادام سفید شده سالم

انواع فراورده های بادام

منبع: بازار مغز بادام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com