بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام ایرانی / فروش بادام تلخ درختی ایرانی

فروش بادام تلخ درختی ایرانی

فروش بادام تلخ ایرانی در انواع بادام درختی و بادام کوهی جهت تولید انواع فراورده های مغز بادام تلخ از طریق این سایت با ارائه ی قیمت مناسب در سراسر سال انجام  می گردد و مشتریان عزیز می توانند سفارش خود را در کمترین زمان از طریق تماس با مشاوران فروش به ثبت برسانند.
انواع بادام تلخ به دو صورت با پوست و مغز عرضه می گردد تا هرکس بتواند بسته به نیاز خود در انتخاب خرید آزاد اقدام کند. چرا که برخی تمایل به خرید بادام با پوست سخت را دارند تا بتوانند آن را مدت زمان طولانی تری نگهداری کنند.

بادام تلخ

چگونگی اطلاع از قیمت فروش بادام تلخ

از انجایی که نوسانات قیمت در بازار خشکبار بسیار زیاد است برای اطلاع دقیق از قیمت روز فروش انواع آن مانند بادام شیرین و یا تلخ می توان از اتاق بازرگانی استان های تولید کننده ی  بادام مانند چهارمحال، اصفهان و آذربایجان های شرقی و غربی پرسجو نمود و یا طریق اینترنت پیگیری کرد که سایت ایران بادام به عنوان یکی از سایت های فعال در حوزه ی بادام می تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

موارد استفاده از بادام تلخ

بادام تلخ گرچه به واسطه ی طعم زمخت و گزنده اش مصرف خوراکی ندارد اما بخاطر داشتن بوی مطبوع و نیز خواص بسیار فراوانی که دارد مورد استفاده های بسیاری قرار گرفته و فراورده های متعددی نیز از آن تولید می گردد که می توان از آن جمله به استفاده از مغز بادام تلخ در تولید عطر و ادکلن و انواع کرم های محافظتی پوستی اشاره نمود.

سایر فراورده های مستقیم تولید شده از مغز بادام تلخ درختی عبارتند از:

  • مغز بادام تلخ شیرین شده سفید شده
  • خلال بادام تلخ شیرین شده
  • پودر بادام تلخ
  • روغن بادام تلخ

بادام تلخ سفید شدهخلال بادام تلخ

روغن بادام تلخ

پودر بادام تلخ

لازم به ذکر است که یکی از مهمترین موارد استفاده از فراورده هایی چون پرک و خلال بادام تلخ در صنایع غذایی نرخ خرید و فروش ارزان آن نسبت به خلال بادام شیرین و پرک آن می باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بادام تلخ

فروش بادام تلخ درختی خام ایرانی

فروش بادام تلخ و شیرین ایرانی از طریق این سایت انجام می شود. انواع بادام …